Längtar :0)

Ja jag längtar tills ikväll för då kommer älskling hem <3
Han har varit i Boden i ca 1 vecka och jagat älg, så jag har varit gräsänka. Har mest tagit det lugnt och vilat mig och smådolat lite.
Har blivit lite förkyld och hoppas det inte blir värre. Det räcker med att man behöver snyta sig var och varannan minut. Får väl snart en fin, röd mustasch under näsan kan jag tänka mig ;0)

Det är också (förhoppningsvis) mindre än 9 veckor kvar tills vår lilla älskling kikar ut till världen <3 *STORT leende på läpparna*

Ha nu en underbar helg där ute!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Oj va fort tiden går, vi längtar!!! Krya på dig! Kram

2012-09-14 @ 16:02:50
Postat av: Angelica

Ja verkligen, fort var ordet :0)
Tack! Kram

2012-09-14 @ 16:49:55
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se
Postat av: mostra

Hoppas du kryar på dej snart. Nu går tiden fort vi längtar vi också efter denna lilla krabat. Ha en bra helg. Kram

2012-09-14 @ 22:28:33
Postat av: Angelica

Tack, tack! Vi får hoppas det går över snart! Kram!

2012-09-15 @ 00:10:04
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0