Fredag!!

Det är skönt med fredag även om man inte jobbar. Pappan i huset kommer hem och det är helg :0) Idag har vi varit hemma då lilla <3 börjar bli förkyld. Det rinner ur hennes näsa! Hoppas det inte blir mer än så, håll tummarna gott folk.

Igår var vi och grattade min farmor som fyllde 69 år. Jag och Felicia var där under dagen fast kalaset var på altan/kvällen, jag hade nämligen innebandyträning. Tränade även i tisdags, tänkte jag skulle pröva det denna veckan. Fick ont i bäckenet då det blev lite för mycket, så då vet vi det. Blev för lite vila med en dag :( lite tråkigt, men det är tråkigare att ha ont så det är bara att göra som kroppen säger.
Nej nu ska jag fredagsmysa vidare!
Kram Angelica

Kommentarer
Postat av: Mormor M

Tråkigt med förkylning igen,men hoppas det går över snabbt.Kramar och pussar på avstånd går bra det också.

2013-08-30 @ 21:39:22
Postat av: moster

Det är bara att mysa på: Kramiz

2013-08-31 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0