Gnällspiken!!

För er som inte vill höra på gnäll kan sluta läsa nu!!
Två saker jag vill gnälla på:
1) FOLK SOM INTE ANVÄNDER REFLEXVÄST!Det är ju så farligt. Vill ni dö, så kan ni väl göra det på något annat sätt än att någon stackars bilförare ska köra på er!
2) FOLK MED MAGSJUKAHåll er hemma tills ni är friska. Rekommenderas det att man är hemma i 48 timmar efter sista toabesöket så är man det. Tänk på alla runtomkring! Respektlöst om ni frågar mig!
Så, nu var det färdiggnällt! Tack för mig!!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Ja de här med magsjuka VARFÖR utsätta andra för de =( Morr.....
Håller ifs med om reflexväst oxå haha
Kraaam

2013-12-05 @ 09:31:24
URL: http://gikasasja.blogg.se
Postat av: Angelica

Låter bra att jag inte var själv om att tycka så ;0)

2013-12-05 @ 10:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0