Helgen som varit!

Det har varit en bra helg :0) I fredags mötte jag och Lilla gumman upp pappan i huset i stan och det blev en fika på Nordells. Det var längesen! Alltid lika mysigt att fika där :0) Vi kikade även lite på julgardiner (älskling var inte så road) och vi hittade ett par fina men jag tyckte de var så dyra. Älskling frågade om jag gillade dem och självklart gjorde jag det. Kunde se hur fina de skulle bli i vardagsrummet, men som sagt, de var dyra. Snäll som min älskling är köpte han dem ändå och tyckte att vi skulle ha dem :0) Tänk att jag är gift med denna underbara människa. Tack älskling!! Röda linnegardiner med vita broderade hjärtan. Jag älskar dem!!I lördags var älskling ute med Rolf i skogen och jag och Felicia var och hejade på morbror'n/brorsan när han spelade match. Det var en både spännande och dåligt (från Arvikas sida) då de förlorade med 9-10. De ledde med 7-2 och tappade till 7-10, men stänkte in 2 kassar på slutet, dock för sent!! Synd att det blev en sådan kollaps, men men så är det ibland tyvärr! Bita ihop och komma igen!!Mamma och pappa passade Vincent, då Annie jobbade, så Felicia hade någon att busa med :0) Full rulle på kusinerna bus <3
På kvällen kom Fredrik och Linn och vi hade en mysig filmkväll :0)
Igår, söndag, hade vi en hemmadag! En promenad, lussebullsbak och bara mysdag. Mina lussekatter brukar alltid bli så torra så jag prövade ett nytt recept i år :0) Mums!! Saffransbullar med fyllning av lingonsylt och mandelmassa. De blev såååååå goda. Bara att komma på fika om ni vill smaka :0)Ha en bra vecka där ute och ta hand om er.Kram Angelica

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh dom där bullarna såg otroligt goda ut! :-) mums! Ser ut som att vi måste komma på fika snart ;) hehe. Kram

2013-12-09 @ 10:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0