Jag hade rätt!

Ja, det hade jag angående lilla ❤:ats längd. Jag skrev i förra inlägget att jag tyckte att hon blivit så lång. När vi i torsdags var på kontroll så visade det sig att hon hade växt 2 cm på 2 veckor, så nu är hon 58.5 cm lång. Hon låg nu lite över medellängden faktiskt.
Jag blir nog kortast i familjen är det fara för, men vad gör det. Någon ska väl vara det :0)

Idag har jag dammsugit vilket var skönt att det blev gjort, för det var behövligt!
Mamma och pappa har varit här på en fika och gos :0) Alltid lika trevligt att ha dem på besök. Lilla ❤:at sov väl största delen, men när hon vakna blev det gos med mormor och morfar :0)

Just nu lagar älskling ❤ mat i köket (älgkött, klyftpotatis och bea-sås). Här i soffan ammas det och hon somnar nog vilken sekund som helst verkar det som. Trött efter babygym och gunga!

Ha en fortsatt bra kväll och helg!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar

Härligt med Felicia mys älskade barnbarn. Kramiz

2013-01-12 @ 22:36:43
Postat av: Mormor M

Hon är ju som en docka.Kram kram.

2013-01-13 @ 12:18:58
Postat av: Angelica

Tack mormor :0) ja hon är vår lilla docka <3
Kram kram!!

2013-01-13 @ 12:47:22
URL: http://Angelicajonangen.blogg.se
Postat av: Mostra

Nu börjar hon leka tror jag. Kram

2013-01-13 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0