Solstråle!

Även om man är môratrött så spelar det inte någon roll om man måste gå upp när man möts av denna solstråle ❤ Då går jag mer än gärna upp oavsett tid på dygnet.

Nu har man ju varit mammaledig ett tag och jag måste säga att jag trivs verkligen med det. Jag älskar att gå hemma med lilla ❤:at och få se hennes utveckling vecka för vecka. Det händer så mycket :0)

Igår var vi på öppna förskolan här i Gunnarskog och det var trevligt. Roligt att få träffa andra mammor (i samma situation) och söta små barn.

Just nu sitter vi i soffan och lilla ❤:at äter för fullt. Ska se på "Mia på grötö" nu. Ha en fortsatt bra kväll!
KRAM! /Angelica


Kommentarer
Postat av: Mormor

Gud va go hon är lilla prinsessan. 💗

2013-01-16 @ 23:06:35
Postat av: Fredrika

Så söt å go!! Kram

2013-01-17 @ 12:15:21
Postat av: Angelica

Liten goding!! 

2013-01-17 @ 21:51:52
URL: http://angelicajonangen.blogg.se
Postat av: Malin

Vilken liten goding. Deras tandlösa leenden är helt underbara! :) Mia på Grötö sågs det hemma hos oss också. Som väntat mycket bra!

Ja, nattskräcken är väl inte så jätterolig, men som tur är så går den över rätt fort i Isacs fall. Har läst om de vars barn kan hålla på som Isac i 30-40 minuter. Och en del barn kan få det flera gånger per natt. Då känns det rätt lindrigt för vår del!

2013-01-18 @ 11:43:31
URL: http://mochamanda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0