Tjoho!!

Nu var det att längesen jag skrev ett inlägg, så i detta blir det gott och blandat :0) Vad har hänt sen sist då?

1.) Jo, jag har blivit firad på min allra först morsdag! ❤

2.) Vi har varit på dop! Min tremänning Marie-Louise döpte sin flicka, lilla Molly Adele!

3.) Morfars syster som bor i Stockholm har varit här och hälsat på. Tror hon är 89 år (om inte äldre) och är en hurtig dam. Full sprutt :0)

4.) Blommor har planterats! Hittade en gammal hink när jag var ute och gick och så köpte jag ju en på loppis! Jag blev nöjd :0)

5.) Varit en tur till Ch-berg! Shoppingcentret givetvis!!

Sen lite annat smått och gott som någon fika och lite lek!

Ja, resten får bilderna visa!
Ena bilden visar hur varmt det var i solväggen idag. Snacka om att man skulle smälta bort om man sätt sig där :0) Pju, svettigt!

Kram Angelica


Kommentarer
Postat av: moster

Underbart härliga kort. Ha en härlig helg. Kram

2013-05-31 @ 19:52:34
Postat av: Annie

Åh snygg hink! ♥
Och ni är också snygga såklart ;)
Kram

2013-05-31 @ 23:04:42
URL: http://anniewiberg.blogg.se
Postat av: Angelica

Det blev visst dubbelt av någon anledning :0/ Hmm?

2013-06-01 @ 11:32:27
URL: http://angelicajonangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0