Ch-berg!



Idag har jag och Lilla hjärtat varit i Charlottenberg och fixat lite julklappar och lite annat smått och gott. Köpte bla ett par skor till Felicia och lite kläder. Gick även in på Panduro och fick med mig en påse med lite pyssel ;0) Då lilla hjärtat tycker det är mycket roligt att åka kundvagn, var hon nöjd och hade mycket att titta på :0)


Lilla hjärtats skor!

Kära svägerskan jobbade så henne hälsade vi på och vi hade tur då hon inte hade någon matlåda med sig. Det blev en lunch på ett thaiställe :0)


Goa, glada Annie!

Igår var vi och lekte med Elsa och hennes mamma Marie. Det var full rulle, som vanligt på de små brudarna :0) Jag var faktiskt så hurtig så jag gick dit. Riktigt skönt och Lilla hjärtat sov så gott i vagnen, både dit och hem. Det var en mycket vacker himmel när vi gick hem, underbara färger!



Nu ska jag gå och lägga mig, så god natt på er! :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0