Fars dag!

Idag har det firats pappor! Felicia har firat sin, jag min och Jimmy sin.Det började med frukost och uppvaktning av pappan i huset. Han fick en påse med massa gott från Teaffären! Sen delade vi på oss, så Jimmy åkte till sin far och jag och Felicia åkte till min. Då det var annat inplanerat under dagen blev det bäst så, onödigt att stressa i onödan! Jag är så glad att just du är min pappa. Du är underbar och en klippa på alla sätt och vis! Jag älskar dig Pappa <3En underbar far till vår dotter är vad du är Jimmy. Tack för att du finns<3
Vi (dina gummor) älskar dig <3
Nej ni, nu ska det sovas! Ska bli riktigt skönt efter en icke så roligt natt igår! Zzzzz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0