Mârtenshelgen!!

I fredags var jag, Lilla gumman och mamma på Sunnemârten och det var lika mysigt som vanligt. Tycker det är den bästa mârten av dem Alla. Det blev några fynd, bla ett par skor och en tröja till mig och lite annat till Felicia så klart. Hon fick sin första mârtensballong :0) och den gillade hon!


På kvällen var det dax för att fira Min kompis Lisa som fyllt 30. Vi var ett tjejgäng på 9st som hade en trevlig kväll på Häll. Utsökt mat!! Jag beställde hjortfilé, potatisgratäng, bea-sås och sparris. Till efterrätt blev det vaniljbrule och en tekopp! Efter det var det en mätt och go Gônnerskebo vill jag lova. Roligt att få klä upp dig lite, inte så ofta man gör det ;0) Går mest i chipsjeans och myser! Mysbyxor alltså!! Lärde mig detta ord under veckan och hade aldrig hört det förut, roligt tyckte jag det var :0)


På lördagen blev det ingen mârten för oss, vi trotsade inte regnet! På em hade jag match, borta i Skoghall. Tyvärr förlust, men jag gjorde ett mål :0) Resten av kvällen bestod av mys med min älskade make!

Igår hade vi grejardag hemma! Sommarblommorna togs bort, fågelstugan på plats och älskling röjde och gjorde fint! Blev även en promenad i det fina vädret :0)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0