Skor!!!

Igår köpte jag mig ett par nya springskor. Är väldigt nöjd, de var inte bara goa utan snygga också :)



Sen har jag glömt att lägga ut en bild på ett par skor som jag fick av älskling! Han tyckte att jag skulle ha ett par gå-bort-träskor (fin-träskor alltså) så de kom han hem med när han hade varit i stan och gjort några ärenden :) Har ett par här hemma som slit och släng, men dessa va ju såååå fina. Röda i mocka! Han kan att min älskade make <3


Blir fina att ha till sommaren :)

I helgen har vi varit på brunch på Statt och det var mycket gott! Rekommenderas!! Sen blev det lite shopping och några kassar fick vi med oss hem :) Efter det fortsatte hela familjen att mysa hemma <3

Vi har även varit hos mor och far där vi bytte till sommardäck på bilarna och fick oss fika :) Mysigt!!


Pysslar hos mormor och morfar :)

Idag ringde de ifrån dagis att de hade skickat hem två som spytt :( Så lilla hjärtat får vara hemma resten av veckan.

Ha nu en underbar vecka där ute i landet.
Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0