Äntligen!!

Känner jag mig så pass bra att jag kan åka och jobba imorgon 😊
Efter att ha varit hemma i 20 dagar, så ska det bli skönt för både mig och gumman att få komma ut lite och se annat. Dagis och bus med kompisar kommer bli kanon 👍



När det gäller förkyldning eller vad jag nu har haft så har jag aldrig varit så sjuk som jag har varit denna gång. Har aldrig haft så ont i halsen eller hostat så någon gång. Läkaren var till och med rädd att det skulle gå ner i lungorna på mig till slut. Fick tom en inhalator för att öppna upp luftvägarna.
Nu är jag bara lite, lite hostig, men inte på långa vägar som jag har varit.
En kväll hostade jag så mycket (varning för er som inte tycker om äckel) att jag spydde upp allt jag ätit under dagen. Om jag säger så här, jag vet nu hur pasta och bacon ser ut i spyformat!

Nej nu ska jag sova, för klockan ringer betydligt tidigare än vad jag har varit van vid den senaste tiden. Ingen klocka alls har varit ställd ska erkännas! Har ju inte varit så mycket att passa 😉 Skulle ju vara julkalendern då, men den går ju 18:45 på kvällen också, så den har vi inte missat 😊

Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0