Host, host, host!!

Har haft ont i halsen i en vecka och det verkar inte vilja ge med sig, så idag blev det en tur till farbror doktorn! Fast det var en hon 😉
Det visade sig att jag behövde penicillin, så det var bara att svänga in på apoteket på hemvägen!

Jag hade en väldigt trevlig sköterska som tog väl hand om mig ❤ Mina fina kusin!!!



Ja då vet ni läget här!! Mina älsklingar har inte fått något som tur är (Peppar, peppar......✊) och det hoppas vi att de slipper.

Sköt om er där ute 😊
Kram Angelica



Kommentarer
Postat av: Mormor M

Jaså är även du sjuk,vi är hostiga själv är rösten kass.Svider i halsen som sjutton.

2014-12-02 @ 20:08:03
Postat av: Gika

Krya på dig! Kram

2014-12-03 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0