Göteborg!

I helgen var jag och min make i Göteborg och lilla hjärtat var hos mormor och morfar, från fredag kväll till söndag em.
Vi hade det hur bra som helst allihopa :)

Här kommer bilder!


På detta fina hotell bodde vi :) Inredningen var helt underbar och vi trivdes kanon. Sen detta med hotellfrukost, jag älskar det 😋



På lördagen hade vi en heldag på Liseberg och på söndagen shoppade vi lite innan vi åkte hem.




Kö till den nya karusellen Helix.


Vi köade nog i några timmar totalt, men det var det värt! Vi åkte det 3 gången ✌


Så här roligt tyckte vi att det var!


Efter en heldag på Liseberg var det 4 ömma fötter och 2 mätta magar som nöjd låg mycket bekvämt i hotellsängen.

En alldeles underbar helg har det varit, få rå om varandra lite, bara jag och min make 💕

Tack kära mor och far, för att ni bara är så bäst 💕

Kram Angelica

Kommentarer
Postat av: Mamma / mormor pappa / morfar

Tack själva att vi fick ha en mys helg med lilla prinsessan i Gaech.

2014-07-02 @ 12:04:12
Postat av: Annie

Åh va härligt det såg ut! Skönt för er att komma iväg på tu man hand ♥ vilket mysigt hotell! Kram

2014-07-02 @ 15:43:04
Postat av: Fredrika

Vist är det skönt att bara få rå om varandra?! Det behöver man för att orka...Kraam

2014-07-06 @ 20:07:48
URL: http://gikasablgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0