Helg i glada vänners lag :)

Fredag och ledig dag :) Fick under veckan ett sms av min underbara vän Kristin att hon var på väg hem till Värmland, så det blev en fika med henne. Vilken glad och härlig människa!


Min goa, glada vän Kristin :)

På fredagkväll var vi (alla tre) och Fredrik och Linn på Diner 45 i Stöpafors! Fränt ställe med god mat, dit kommer vi absolut åka igen :) Lilla gumman tyckte det var såååå roligt. De hade en jukebox som spelade musik, så där stod hon och dansade <3 Hon var så trött när vi åkte hem sen. Lilla gumman, inte bara bara att vara på restaurang ;)




Det fanns en liten soffa och fåtölj till barnen :)


Nej, det är ingen mus som ätit på hamburgaren, jag började innan jag tog kortet ;) Gott var det vill jag lova!!


Amerikanska pannkakor var mumsigt <3

I övrigt har vi tagit det lugnt och tagit promenader i det fina vädret. Vad underbart det är när solen tittar fram :) Härligt!!

Har blivit lite förkyld men jag hoppas det ger sig snart.

Nej nu blir det natta om man ska orka upp till morgonen.
Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0