Liten sjukling!!

Här hemma har vi en liten tjej som inte är kry! Det började med att hon fick feber i onsdags eftermiddag och var hängig. När vi vaknade imorse var det fortfarande feber men hon verkade lite piggare :) Efter att vi sovit en sväng på dagen så märkte jag att det rann ut "göjs" ur ena örat på lilla älsklingen, så jag ringde 1177 och de bokade in oss på en tid hos en barnläkare i Karlstad. Det syntes inte jättetydligt att det var öroninflammation, men det var inget att undra över sa läkaren, så nu blir det penicillin i 5 dagar. Det är nog så att det är så pass tidigt in på öroninflammationen, så det hade inte blivit så illa än, men det räcker ändå tycker jag. Hoppas det vänder fort nu, för det är inte roligt när lilla Hjärtat är sjuk :( Vår sjuka lilla älskling Idag har det varit Gônnerskemârten, men det blev ju inget för våran del då! Felicia fick ett gulligt gosedjur från mârten från mormor och morfar som snabbt kikade in och sa hej och gav henne den. Tack, ni är för underbara <3Gosar med det gulliga gisedjuret!!Nej, nu ska jag kolla klart på Champions League-finalen. Spännande då det står 1-1 och är förlängning.Kram Angelica

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Krya på dig Felicia <3 Kram

2014-05-26 @ 13:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0