Baka kaka!!

Imorgon är det 2-årskalas för lilla prinsessan 👑 så idag har vi förberett inför det. Med vi menar jag Felicia och jag!! Min älskade make har nämligen jätte-, jätteont i ryggen. Så jag extraknäcker som hemtjänst denna helg 😉 Måste faktiskt säga att jag tycker synd om honom, för det verkligen syns hur ont han har. Jag servar honom med kuddar, mat, strumppåsättning och en del saker till. Han är dock bättre än igår, så det går åt rätt håll 👍Jo, idag har vi handlat, gjort tårta, bakat annat gott och städat! Jag har även packat 20 kg älgkött!! Vissa dagar är man mer effektiv än andra 😃 Ska dock bli skönt att gå och lägga sig snart. Upp imorgon och fixa det sista innan gästerna kommer. Världens sötaste och bästa hjälpreda 💖Att smaka på ingredienser var roligt och gott!!! Ett tydligt Mmmmm hördes 😊💜 Kram Angelica

Kommentarer
Postat av: Kusin K

Va produktivt!!! Som sagt vissa dagar är bättre än andra... Här äts nu frukost👍 ha nu en riktigt mysig dag och kalas😍

2014-11-09 @ 09:48:50
Postat av: mormor

Världens sötaste bagerska. Puss och kram älskade Felicia. ❤

2014-11-09 @ 20:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0