Helgen!

Den bjöd på underbart väder!! Vilken höst vi har 😊🍁🍃🍂🍄

I lördags var det tre tjejer och generationer på vift! Jag, Felicia och mamma!!! Vi va på höstmarknaden i Brunskog och några fynd hade vi med oss hem.
Hör och häpna, jag köpte två burkar. En gammal och en ny! För er som inte läst min blogg förut, jag har en liten förkärlek till gamla burkar. De står dock inte bara och drar damm, nej de används!!!
Gamla grejer över lag tycker jag är kul 😊 Jag va även nere i sjöboa mormor och morfars och fick med mig några gamla grejer. Blir som ett barn på julafton 😃👍


En nöjd tjej som fick em Mimmi-ballong!


Felicias fina mormor 💜


Då morfar varit borta under dagen, blev det pusskalas när han kom hem 💕


Promenad till korna som finns en bit bort från mormor och morfar!!

På söndag fm var jag på PompdeLux-party och ett och annat plagg blev det!! En ny vinteroverall bla.

På em var vi iväg och röstade!
Är sååå trött på politiksnack, så det skippar vi. Vi vet alla vad som hände!

Helgen har varit kanon och jag hoppas ni också haft det!!
Kram Angelica








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0