Välkommen hösten!!

Hösten är här och jag verkligen älskar hösten när den är så här fin! Lagom varmt, underbara färger och bara härligt! Sen när det blir kvällen får man gå in och mysa och tända ljus!
Jag tycker verkligen att alla årstider har sin charm! Något som är tråkigt (när det gäller att årstider) så är det regn! Någon dag hit eller dit spelar ingen roll, men blir det flera dagar på rad tröttnar jag fort!

Nu sover lilla älsklingen ❤ och jag sitter på uteplatsen, efter en skogspromenad. Det tycker jag mycket om! När man går i skogen, hör fåglarnas kvitter, ser alla fina färger, hör kraken när man går på små kvistar. Ja det är själafrid för mig! ❤
Det känns så underbart att få bo så här och jag trivs och älskar vår lilla hörna här i Gaers!!



Jag kan inte riktigt svara på varför, men jag har alltid tyckt att svampar är så fina! Så här kommer några kort!









Blev även lite andra bilder på naturens fina!!













Om man njuter och går och tittar i lugn och ro, så kan man hitta mycket fint och spännande i skogen!

Ha en fortsatt underbar helg och njut av det fina vädret!

Kram från skogsmullen 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0