Det sa bara swish!!

och så var helgen över! Vart tog den vägen? Det var ju inte längesen det var fredag eftermiddag och jag stämplade ut på jobbet.

Ja, ja, helgen har iaf varit kanon 👍
I lördags var älskling och jagade rådjur och jag och lilla Sessan 💜 var hos min mamma och pappa. Gjorde lite ärenden innan vi åkte dit, så nu har jag ett nytt, efterlängtat skidställ 😊👍 Ny jacka och nya överdragsbyxor! Jättenöjd 😀


Mys med morfar 💖💙

Igår hade vi en hemmadag, då var vi ute och grejade och åkte pulka. Sen städade vi också (gôtt att få det gjort). Mamma och pappa kom en liten sväng och fick sig fika 😊


💖


Bygga torn med mormor 💖💜

Vi gjorde i ordning en älgstek igår och det blev såååå gôtt. Till den hade vi klyftpotatis, bea-sås och grönsaker 😊 Mums, vad gôtt det var!!



Idag är det måndag och innan jobb och dagis var vi ute och lekte lite. Vi gjorde snöänglar och gungade.


💖

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0