Tiden går!!

Gud vad tiden går, tjoff och så har det gått en vecka! 
Denna vecka har jag jobbat kväll, så idag har jag ju då varit ledig. Har skruvat ihop en studsmatta till lilla Hjärtat ❤ och ni kan ju gissa om vi har en nöjd liten tjej här hemma. Hon har hoppat och sprungit i mängder på den kan jag lova.
Hon var inte lite trött efter maten heller, blev lite sova för mig också :)


Nu på kvällen har jag och min älskade make gôttat oss på uteplatsen. En fin sommarkväll, så självklart blev det grillat ❤ Inte mycket som slår sådana underbara kvällar. Och absolut inte när det är veckans första kväll hemma, efter att ha jobbat kväll. Guldkväll ❤ Bra avslut på en kanondag!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0