Advent närmar sig!

Ja, det är ju imorgon så det är inte länge kvar :) Idag har vi adventspysslat, mest ute men även lite inne. Vi har dekorerat mosshjärtan och hämtat granris, samt matat fåglarna. De måste ju också ha det bra när det är advent :) Sen har vi sätt fram stakarna i fönstrena och någon tomte. Imorgon åker julgardinerna upp :) Kan knappt bärga mig, älskar verkligen detta pysslande ❤ 

Vi har även varit och hälsat på grannen Marianne. Felicia tycker så mycket om henne och att vara där. Vi skulle nog kunna vara där varje dag! Hon tycker vi ska hälsa på varje gång vi hämtar posten eller går förbi :) Man blir varm i hjärtat när man ser dem tillsammans. Så stor åldersskillnad, men ack så roligt de har tillsammans. 

Nu på kvällen har vi busat och lekt, så det var en trött liten Sessa som somnade gott vill jag lova. Medan älskling la henne, så lagade jag en överraskningsmiddag till älskling. Receptet fick jag av min mamma och det blev riktigt gott. Ugnstekt kyckling i sås med gôtta kryddor på, ris, avokadoröra och grönsaker till. 

Önskar er en fin första advent imorgon och bjuder på några bilder från dagen :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0